AION V

- 600 km
- 7.9 sn
- 95.8 kWh
- 350 bg
39 000$'dan
Özellikler
Menzil
100 km/s kadar
Güç
Kapasite
Hibrit
- değil
GAC Aion V
Eğer S ve LX modellerinin görünümü aynı tarzda çözüldüyse, tasarımcılar Aion V'yi diğer desenlere çizdiler: iki katlı ön optiklere (LED «tabanda») ve düz bir çizgi yerine bölünmüş arka lambalara sahipti, ayrıca, geri çekilebilir arka kapı kolları ile görsel olarak birleştirilmiştir. Uzunluk açısından yeni Pakett, Mazda CX-5'e yakın: tampondan tampona 4.586 mm. Ancak genişlik (1,920 mm) ve aks mesafesi (2,830 mm) açısından Aion V, iki üst crossover sınıfıyla karşılaştırılabilir. Özellikle Aion V markası için farklı araç boyutlarına, süspansiyon konfigürasyonlarına ve güç aktarma kombinasyonlarına izin veren modüler GP (GAC Electric Platform) platformu oluşturuldu. Aion V, üretimin başlangıcında tek motorlu ve yarı bağımsız arka süspansiyonlu basit bir ön aks çeşidi kullanır. Yerden yüksekliği oldukça alçak: 160 mm.

Şarj başına menzil sırasıyla 400, 530 veya 600 km'dir, ancak bu eski NEDC döngüsüne dayanmaktadır, bu nedenle gerçek kilometre çok daha az olacaktır. Arkadan bağımsız süspansiyona sahip iki motorlu dört tekerlekten çekişli versiyonlar daha sonraki bir tarihte satışa sunulacak. Ön paneldeki iki ekran, iki kollu direksiyon simidi ve iki katlı orta tünelden oluşan iç tasarım, markanın diğer modelleriyle neredeyse aynı. Bunun dışında V'nin medya sistemi daha yeni (5G vericili) ve değiştirilebilir kasetlere sahip markalı bir koku dağıtıcısı da var. Donanım özellikleri arasında Autoparking (otopark) ve Autopilot (üçüncü seviye bir otomatik pilot) yer almaktalar. 3. seviye otomatik pilot, sadece sensörlerini değil, aynı zamanda yüksek hassasiyetli bir navigasyon haritasını da kullanarak navigasyon hizmeti sağlıyabiliyor.


AION V
AION V Özellikleri