BYD Han

- 550 km
- 3.9 sn
- 80 kWh
- 494 bg
62 400$'dan
Özellikler
Menzil
100 km/s kadar
Güç
Kapasite
Hibrit
- değil
Yeni seviye
Han EV 2022 Genesis Ultra Uzun Enerji Rezervi 715 km. Maksimum 350 Nm tork. 100'e hızlanma 7,9 saniye. 245 beygir gücü. Önden çekişli. Han EV 2022 Genesis Tüm Tekerleklerden Çekişli Güç rezervi 610 km Maksimum 700 N-m tork. 100'e hızlanma 3,9 saniye. 517 beygir gücü. Dört tekerlekten çekiş (iki motor). Süspansiyon ayarı (yumuşak, sert). Han EV bu kez ikisi önden çekişli ve biri dört tekerlekten çekişli olmak üzere üç yeni model piyasaya sürecek ve bunlar mevcut Han EV ile aynı anda satılacak.

Yeni modelin batarya gücü arttırılmakla kalmamış, ön tekerlek motoru daha güçlü bir motorla değiştirilmiş ve aktarma organlarında yeni ayarlamalar yapılmış, böylece genel güç rezervi geliştirildi. Han EV Genesis'in genel görünümü, motor kapağı, ön paneldeki metal kaplama ve farların şekli ve iç yapısı da dahil olmak üzere mevcut Han EV'ye çok benzer.
Han EV Genesis ayrıca yeni bir surround sese sahiptir. Genel ön kenar çizgisi mevcut modele göre daha yumuşak ve pürüzsüzdür ve alt hava giriş ızgarasının alanı artırılırken, aynı zamanda sis lambalarının alanı orijinal L şeklindeki tasarımdan U şeklindeki bir tasarıma değiştirilmiştir. Dış görünümün mevcut Han EV'den 15 mm daha uzun olması dışında genel görünüm aynı kalıyor. Tekerleklere gelince, BYD Han modeli için iki yeni jant piyasaya sürdü. Biri, çoklu jant tellerine sahip iki tonlu bir tasarıma sahip, daha temiz ve daha güzel olan yüksek performanslı bir jant. Aynı zamanda, önceki nesle kıyasla rüzgar direncini ve rüzgar gürültüsünü daha da azaltan yeni bir düşük dirençli tekerlek göbeği olacak. Bununla birlikte, lastik ebadı değişmedi, yine 245/45 R19 ve lastik markası Michelin PILOT SPORT4. Arka ve yan etekler tamamen yeniden tasarlandı.


Dipilot'un akıllı sürüş yardım sistemi artık L 2.5 yardımcı sürüş seviyesine ulaştı. Tüm araçta 12 ultrasonik radar + 5 milimetre menzilli radar + 4 surround görüş kamerası + 1 yüksek algılama akıllı sürüş kamerası + 1 Eps tork sensörü bulunmaktadır. + 1 DMS sürücü durumu izleme kamerası.

Üçüncü Hanes ekranı arka sıranın orta kol dayanağında bulunur. Önceki sürüme göre işlev ve görsel efektte önemli ölçüde geliştirildi. Şu anda klima, müzik, aydınlatma, pencereler, havalandırma ve ısıtma fonksiyonları sağlayabilir.
Elektrikli araçların son birkaç yılda kışın enerji tüketimine uygun olarak BYD ayrıca bazı ayarlamalar yaptı. Han EV Creation Genesis standart olarak «geniş bir sıcaklık aralığına sahip bir ısı pompasına sahip yüksek verimli bir klima sistemi» ile birlikte gelir. . Klimanın düşük sıcaklıkta çalışmasına izin verir. Ortalama enerji tüketimi yaklaşık% 40 oranında azalır ve güç aküsünün doğrudan soğutma ve ısıtma teknolojisinin verimliliği% 20 oranında artar ve bu da aracın pil ömrünü düşük ortam sıcaklıklarında% 10 oranında artırır. DıSus-C elektronik olarak kontrol edilen akıllı aktif süspansiyon, amortisörlerin yumuşaklığı ve sertliği, kullanım ve konforun önemli ölçüde iyileştirilmesine olanak tanır.
BYD Han
BYD Han Özellikleri