Arcfox aT

- 600 km
- 4.6 sn
- 93.6 kWh
- 720 bg
47 000$'dan
Özellikler
Menzil
100 km/s kadar
Güç
Kapasite
Hibrit
- değil
Kayda değer bir crossover
Prototip, bir yıl önce Cenevre'de sunulan Arcfox ECF konseptidir. Tasarımında Walter de Silva'nın parmağı varmış gibi görünüyor, fakat Çin geleneklerine aykırı olmasına rağmen, BAIC bu konuda çok mütevazi davranıp, nadiren konuştu. Seri makine söz konusu olduğunda ise ünlü İtalyan'ın katılımından hiç bahsedilmiyor. Elbette, crossover daha basit hale geldi: tavan sütunlarının şekli değiştirildi, "normal" farlar ve aynalar ortaya çıktı. Boyut ve biçim olarak Jaguar F-Pace veya BMW X4 crossover'ları ile aynı sınıfta: uzunluk - 4788 mm, genişlik - 1940 mm, yükseklik - 1683 mm. Aks aralığı 2,915 mm'dir. Aerodinamik iyi düşünülmüş: Cd katsayısı 0.288 olarak iddia edilmektedir. Özelliklerden biri geri çekilebilir kapı kolları ve temel 19 inçlik tekerleklerdir. İç mekanı 20,3 inç genişliğinde bir medya ekranı ve tamamen dokunmatik bir orta konsol içerir.


Arcfox α-T, dünya çapındaki BorgWarner, Siemens ve Valeo şirketlerine bileşenleri tedarik eden IMC (Akıllı Modül Kriteri) modüler platformundaki ilk modelidir. Düzen açısından bakıldığında özel bir şey yok ve crossover'ın özellikleri çarpıcı değil: her aksta toplam 218 bg ve 360 Nm kapasiteli bir elektrik motoru var. Zeminin altına yerleştirilen 93,6 kWh'lik çekiş bataryası Koreli SK Innovation şirketi tarafından tedarik ediliyor. Tam şarj, Çin'de hala kullanılan eski NEDC döngüsünde 653 km sürüş için yeterli olacaktır. Buna ek olarak, otonomi seviyesi henüz belirtilmemiş olsa da bir α-Pilot olduğunu duyurulmuştur.


Arcfox aT
Arcfox aT Özellikleri