WM Motor M7'nin ilk elektrikli sedan

Sedan, NEDC döngüsünde 700 km'lik bir menzile sahip olacak. WM Motor Living Motion'ın üçüncü nesil enerji sistemi sayesinde bu rakamlara ulaşan üretici, fotoğraflı tanıtımlarda otomobilin gövdesinde birkaç dış lidar gösteriyor. Resmi WM Motor Weibo web sitesi, her birinin bağımsız olarak hareket ettiği söylüyor. Yayalarda dâhil olmak üzere şehir trafiğinin karmaşık sistemindeki tüm engelleri tespit ederler. Trafik durumunun kapsama açısı 330 derecedir. CnEVPost'un bildirdiği gibi, M7 elektrikli otomobil 30'dan fazla bilgisayar görüş sensörüne sahip. Bunların arasında milimetre aralığında dalgalara sahip 5 radar ve 12 ultrasonik radar bulunmaktadır. Ayrıca yedi adet 8 megapiksel kamera, dört panoramik kamera ve bir konumlandırma modülü bulunmaktadır.
Çinli start-up WM Motor, ilk elektrikli otomobilini resmen tanıttı. M7 adı verilen araç, sistemlerin yol durumunu 330 dereceye kadar kapsamasına olanak tanıyan 3 ayrı lidar aldı. Çok sayıda sensör, üreticinin geliştirdiği L5 otopilotunun ön şartıdır. Buna ek olarak, elektrikli araç şarj edilmeden gerçekten uzun mesafeli bir kilometreye sahiptir.

WM Motor için Electrosedan, benzer bir gövdede ilk deneyim oldu, şirket daha önce Çin pazarına sadece SUV'lar üretmişti. Geçen yıldan beri M7 ile ilgili hiçbir ayrıntı yoktu ve nihayet başlangıç, elektrikli otomobilinin görünümünü ve hissini ortaya çıkardı ve bazı detayları açıkladı:
Elektrikli sedandaki tüm insansız sürüş sistemleri dört adet NVIDIA DRIV Orin-X yongadan güç alıyor. Birlikte saniyede 1016 trilyon işlem yapabilme kapasitesine sahiptirler. WM Motor'un tamamen otonom sürüş için çalışmaya amaçlı oldukça açık. Bu miktarda elektronik, özellikle de lidar ile birlikte, elektrikli otomobilin kendisinden daha pahalıya mal olabilir. Tesla'nın bu yılın Mayıs ayında yüksek maliyetli lidarları terk ederek bunların yerine yalnızca yapay vizyonuyla değiştirdiğini hatırlayın.